Tele Medisch Assistent, min. 20 uur per week, omgeving Eindhoven


Solliciteer direct

Bedrijfsprofiel

Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in zorginnovatie en het verlenen van zorg op afstand. Het medisch team, bestaande uit verpleegkundigen, triagisten en doktersassistenten werkt op afstand mee met huisartspraktijken , apotheken en klinieken. Zij beantwoorden medische hulpvragen met juiste vervolgacties. Ze hebben op dit moment 3 vestigingen en zo'n 45 medewerkers.

Functieprofiel:

Je maakt afspraken voor onder andere intake- en follow-up gesprekken en verstrekt algemene informatie met betrekking tot behandeling of medicatie. Je handelt vragen af op de wijze die is vastgelegd in protocollen. Je bent eerste aanspreekpunt en dus een belangrijke schakel voor de klant met patiënten, klinieken en apotheken. Medische en/of medicatie kennis is fijn, maar niet noodzakelijk. Alertheid, zelfstandigheid en nauwkeurigheid is wel een vereiste evenals digitale kennis van Office365.

  • Telefonisch: informeren en bespreken medicatiegebruik;
  • Informatieve ondersteuning bieden aan patiënten;
  • Patiënten helpen bij het maken van keuzemogelijkheden en afspraken;
  • Het voeren van intakegesprekken met patiënten;
  • Het voeren van een correcte administratie en afspraak bevestiging;
  • Beantwoorden van ontvangen e-mails;
  • In samenwerking met collega's zorgdragen voor een goed verloop van zowel inkomend als uitgaand telefoonverkeer.

Functie-eisen:

  • Mbo niveau 3-4-diploma;
  • Spreekt correct Nederlands en Engels;
  • Sterke communicatieve vaardigheden;
  • Goede digitale vaardigheden;
  • Enige medische kennis zou fijn zijn;
  • Stressbestendig, je kunt werken met piekmomenten;
  • Patiënt / cliënt vriendelijk;
  • Enthousiaste en positieve attitude;
  • Empathisch vermogen;
  • Betrouwbaar, zelfstandig en accuraat kunnen werken.

Aanbod:

Een collegiale en prettige werksfeer op het kantoor in Eindhoven, waar genoeg ruimte is voor jouw eigen initiatief en creativiteit. Er wordt gewerkt met een gedreven, leuk team van collega’s. Daarnaast hechten ze ook veel waarde aan jouw persoonlijke ontwikkeling. Als je het ambieert kunnen ze bij goed functioneren de mogelijkheden bespreken om binnen de organisatie te groeien naar een vaste functie. Daarnaast krijg je:

  • Een tijdelijke functie van 8 weken, starten per half oktober;
  • Minimaal 20 uur per week beschikbaar tussen 8:30 en 17:00 uur;
  • Bij goed functioneren mogelijkheid tot vaste aanstelling;
  • Flexibel rooster mogelijk;
  • €2250 tot €2650 euro bruto, op basis van 38 uur per week.

Enthousiast geworden?

Solliciteer Direct

 

1

We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Tijdens dit telefoongesprek zullen we vragen naar jouw wensen en kijken we of we iets voor elkaar kunnen betekenen. Mocht er er niet direct een match uitkomen, benaderen we je graag opnieuw als er wel een potentiële match is.

2

Kennismakingsgesprek

Tijdens dit gesprek maken we kennis met elkaar en vragen we jouw behoeften verder uit. Één van onze recruiters wordt jouw vaste contactpersoon. De benodigde documenten worden door ons gescreend.

3

Sollicitatie bij de opdrachtgever

In geval van een lange opdracht of een vast dienstverband ga je op sollicitatiegesprek bij een opdrachtgever. Je kunt ook flexibel werken door het invullen van losse diensten.

Solliciteer direct Terug naar overzicht

Contactpersoon vacature

Myrthe Nijst

T: 085-2732250 M: 06-41306495

Gerelateerde vacatures


Geen vacatures gevonden