Werken bij zorgdesQ


‘Samen groeien, onderdeel zijn van een hecht team en streven naar een gezamenlijk doel’, daar gaan we voor! Ons team bestaat uit ondernemende types die beschikken over een gezonde dosis humor en flexibel kunnen meebewegen met wat er op het pad komt. Op de werkvloer laten we ons enthousiasme én onze leergierige kant zien. Niet alles hoeft perfect, daar leren we weer van, en waar je leert… groei je!

Marketing- en communicatie specialist, 32-40 uur per week, Oss

Wil jij graag een afwisselende functie als Marketing- en communicatie specialist voor meerdere labels? Dan is deze vacature iets voor jou! Bij zorgdesQ en careerdesQ zijn we op zoek naar een creatieve collega. Heb jij nieuwe ideeën waarmee we de organisatie tot een nog hoger niveau kunnen tillen? Dan zijn deze van harte welkom! 

Bekijk vacature

Sales consultant, 32-40 uur per week, Oss

Samen groeien, onderdeel zijn van een hecht team en streven naar een gezamenlijk doel, hoe klinkt dat voor jou? Ter uitbreiding van ons team zijn we op zoek naar een sales consultant. Als consultant heb je een dynamische functie met veel vrijheid, verantwoordelijkheid en uitdaging!

Bekijk vacature

Recruitment consultant, 32-40 uur per week, Oss

We zijn op zoek naar een ervaren en bevlogen recruitment consultant om ons team bij zorgdesQ te komen versterken. Het gaat om een dynamische functie waarbij je het vertrouwen en ook de vrijheid krijgt om hier op een authentieke manier invulling aan te geven. Heb jij al kennis en ervaring in een soortgelijke functie en ben je toe aan de volgende stap in jouw carrière? Dan is deze uitdaging echt iets voor jou. 

Bekijk vacature

Persoonlijk contact en verbinding met kandidaten en klanten: dat vinden wij belangrijk. In onze interviews leer je alle team desQ collega’s iets beter kennen. Je leest onder andere over hoe we bij zorgdesQ terecht zijn gekomen, wat we het leukste vinden aan ons werk, waar je ons ‘s nachts voor wakker kan maken en wat we in onze vrije tijd het allerliefst doen. 

Team desQ is van 24 t/m 26 juni 2023 op teamweekend geweest. Wat was het tof! Het weekend zit vol met leuke activiteiten. Bekijk bovenstaande video om een beter beeld te krijgen van team desQ!

Dit zeggen onze teamleden


“Mijn avontuur bij zorgdesQ begon in het begin van 2023 toen ik als vestigingsassistent op de backoffice startte om een collega te vervangen tijdens haar zwangerschapsverlof. Al snel werd duidelijk dat dit niet een tijdelijke functie zou blijven, en inmiddels is het mijn vaste bijbaan naast mijn opleiding geworden. Mijn taken zijn divers en uitdagend, wat ervoor zorgt dat geen enkele dag hetzelfde is. Ik heb veel geleerd over de backoffice-processen binnen de zorgsector en mijn vaardigheden op het gebied van communicatie zijn verbeterd. Ik ben dankbaar voor de flexibiliteit die het mogelijk maakt om mijn werk met mijn studie te combineren.”

Ilse Hock – Vestigingsassistent

“In 2021 ben ik gestart bij zorgdesQ om te ondersteunen bij de planning voor de GGD tijdens de coronapandemie. Dat was een hele drukke en soms chaotische tijd maar waar heel veel fijne contacten zijn ontstaan met kandidaten die nog steeds via ons werken. Op het moment dat dit minder druk werd met de GGD-planning heb ik ondersteuning gegeven aan het commerciële team als recruiter.  Ook dat was een hele afwisselende functie waarvan ik nog steeds profijt heb. Inmiddels heb ik mijn plekje gevonden als Planner op de flex Diensten waarbij ik samen met mijn collega Reggy zorg dat de losse diensten planning soepel verloopt. Het contact met de kandidaten en de opdrachtgevers is een belangrijk onderdeel van ons werk. Elke dag is het een uitdaging om de kandidaten zoveel mogelijk in te kunnen zetten op de knelpunten die uitgezet worden door onze opdrachtgevers.”

Marieken Arts – Recruiter / planner

“Sinds september 2021 werk ik bij zorgdesQ als recruiter, en vanaf dag één voelde ik me welkom. De sfeer binnen het team is warm en ondersteunend, waardoor ik me meteen thuis voelde. De collega’s zijn niet alleen professioneel en gedreven, maar ook vriendelijk en behulpzaam. De organisatie biedt volop kansen voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Trainingen en cursussen worden gestimuleerd en gefaciliteerd, waardoor ik mezelf continu kan blijven verbeteren. Wat zorgdesQ echt onderscheidt, is de focus op het welzijn van zowel interne medewerkers als kandidaten. Er wordt veel waarde gehecht aan een goede werk-privébalans, wat bijdraagt aan een prettige werkomgeving. Kortom, zorgdesQ is een fantastische werkgever waar ik met plezier werk en mezelf kan blijven ontwikkelen.”

Kim Hagen – Recruiter

“Na 8,5 jaar gewerkt te hebben bij een detacheerder in de ICT was het een hele stap om mijn vertrouwde werkplek gedag te zeggen en bij zorgdesQ te gaan werken. Ik heb er geen moment spijt van gehad want ik kwam terecht in een warm bad! Binnen zorgdesQ bekleed ik een uitdagende functie waarbij ik verantwoordelijk ben voor de backoffice en het aansturen van mijn collega’s op de afdeling. Naast het hebben van leuke, open, hardwerkende en gezellige collega’s ben ik ook erg blij met de mogelijkheden om me verder te ontwikkelen. Niet alleen op theoretisch vlak maar ook op persoonlijk vlak. Er is ruimte om te sparren met elkaar en het management en om eventueel een opleiding of cursus te volgen die aansluit bij je functie en ontwikkelpunten.”

Yvonne van Uden – Senior vestigingsassistente

In juni 2016 ben ik gestart bij zorgdesQ, toen was het kantoor nog gevestigd in Heesch. Inmiddels werken we al weer een aantal jaar in ons super mooie pand in Oss. Het is echt een voorrecht om in een historisch pand te mogen werken samen met fijne collega’s! Bij zorgdesQ ben ik verantwoordelijk voor de planning. Een super afwisselende functie waarin ik contacten heb met zowel opdrachtgevers als kandidaten. Elke dag wacht mij weer een mooie nieuwe uitdaging; onze kandidaten zoveel mogelijk aan het werk helpen en houden. 

Reggy Mulders – Recruiter / planner