Vacatures gehandicaptenzorg


Bekijk hier onze actuele openstaande vacatures in de gehandicaptenzorg. Zit er momenteel niks bij wat helemaal aansluit bij jouw wensen? Schrijf je dan bij ons in en we nemen contact op!

Begeleider EMB, uren in overleg, regio Limburg

Ben jij bereid om je mouwen op te stropen voor ADL-taken , heb je affiniteit met werken met (Z)EMB en ben jij een echte teamspeler? Dan ben je bij onze opdrachtgever aan het juiste adres! Je gaat hier aan de slag voor de langere termijn als begeleider en je zal ervoor zorgen dat de cliënten een zo prettig mogelijke plek hebben om te leven. 

Bekijk vacature

Ben je op zoek naar een baan in de gehandicaptenzorg? Bekijk dan direct onze openstaande vacatures in de gehandicaptenzorg. We bieden vacatures op diverse niveaus en voor diverse functies, zoals persoonlijk begeleider, groepsbegeleider of ambulant begeleider. Bij zorgdesQ vinden we het belangrijk dat jij een baan vindt die 100% bij jou past en waar je met energie naartoe gaat. We helpen je hier graag bij en koppelen jou aan de juiste werkgever. Je hebt naast het solliciteren op een vacature, ook de mogelijkheid om je direct bij ons in te schrijven, dan gaan wij voor jou op zoek! Bekijk hieronder alle openstaande vacatures in de gehandicaptenzorg.

Werken in de gehandicaptenzorg via zorgdesQ

Van een baan in de gehandicaptenzorg krijg je veel voldoening. Banen in de zorg zijn uitdagend, vragen verantwoording en geduld, maar dat maakt in de zorg werken juist zo leuk. Je voert zorgtaken uit voor mensen met een verstandelijke of lichamelijke beperking. Werken in de gehandicaptenzorg varieert van dagbesteding tot wassen en aankleden. Elke dag is anders en jij maakt de dag van je cliënten altijd goed. We hebben vacatures in de gehandicaptenzorg voor verschillende functies, zoals persoonlijk begeleider of activiteitenbegeleider. Wij vinden het belangrijk dat je altijd op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen, en zorgen daarom indien nodig voor (bij)scholing. Daarnaast moet een baan in de gehandicaptenzorg echt bij je passen. We doen daarom ook alles om jou aan de ideale baan te koppelen. Wil jij graag werken met gehandicapten en iets voor deze mensen betekenen? Kijk dan snel bij de vacatures!  

De werkwijze van zorgdesQ

Wij focussen ons op het vinden van een baan waar jij jouw passie kan uitdragen en een goede werk-privé balans hebt. Wij willen dat jij het beste uit jezelf kunt halen, een win-win situatie voor jou en je werkgever. Wij begeleiden je hier graag bij en zorgen indien nodig voor (bij)scholing.  

Zit jouw ideale baan er niet bij?

Staat er momenteel geen gehandicaptenzorg vacature online die helemaal bij jouw wensen aansluit? Schrijf je dan in voor onze job alert en we nemen contact met je op zodra we een functie hebben die bij jou past.  

Vacature dagbesteding gehandicaptenzorg

Wat is dagbesteding gehandicapten?

Onder dagbesteding in de gehandicaptenzorg verstaan we het begeleiden van groepen gehandicapten bij activiteiten. Jij zorgt ervoor dat deze mensen een leuke en zinvolle dagbesteding hebben.

Vacature ambulant begeleider gehandicaptenzorg

Wat is ambulante begeleiding gehandicaptenzorg?

Een ambulante begeleider helpt mensen in de gehandicaptenzorg in hun dagelijks leven om te zorgen dat deze mensen nog zo veel mogelijk zelfstandig kunnen uitvoeren. Door zorg op maat blijft het voor deze mensen mogelijk om de regie in eigen handen te houden.

Wat doet een ambulant begeleider gehandicaptenzorg?

Als ambulant begeleider in de gehandicaptenzorg, help je mensen met bijvoorbeeld de administratie en financiën, maar verzorg je ook de dag invulling voor deze mensen. Op basis van waar de cliënt behoefte aan heeft, worden jouw taken bepaald.

 

 

Dit zeggen onze teamleden


“Mijn avontuur bij zorgdesQ begon in het begin van 2023 toen ik als vestigingsassistent op de backoffice startte om een collega te vervangen tijdens haar zwangerschapsverlof. Al snel werd duidelijk dat dit niet een tijdelijke functie zou blijven, en inmiddels is het mijn vaste bijbaan naast mijn opleiding geworden. Mijn taken zijn divers en uitdagend, wat ervoor zorgt dat geen enkele dag hetzelfde is. Ik heb veel geleerd over de backoffice-processen binnen de zorgsector en mijn vaardigheden op het gebied van communicatie zijn verbeterd. Ik ben dankbaar voor de flexibiliteit die het mogelijk maakt om mijn werk met mijn studie te combineren.”

Ilse Hock – Vestigingsassistent

“In 2021 ben ik gestart bij zorgdesQ om te ondersteunen bij de planning voor de GGD tijdens de coronapandemie. Dat was een hele drukke en soms chaotische tijd maar waar heel veel fijne contacten zijn ontstaan met kandidaten die nog steeds via ons werken. Op het moment dat dit minder druk werd met de GGD-planning heb ik ondersteuning gegeven aan het commerciële team als recruiter.  Ook dat was een hele afwisselende functie waarvan ik nog steeds profijt heb. Inmiddels heb ik mijn plekje gevonden als Planner op de flex Diensten waarbij ik samen met mijn collega Reggy zorg dat de losse diensten planning soepel verloopt. Het contact met de kandidaten en de opdrachtgevers is een belangrijk onderdeel van ons werk. Elke dag is het een uitdaging om de kandidaten zoveel mogelijk in te kunnen zetten op de knelpunten die uitgezet worden door onze opdrachtgevers.”

Marieken Arts – Recruiter / planner

“Sinds september 2021 werk ik bij zorgdesQ als recruiter, en vanaf dag één voelde ik me welkom. De sfeer binnen het team is warm en ondersteunend, waardoor ik me meteen thuis voelde. De collega’s zijn niet alleen professioneel en gedreven, maar ook vriendelijk en behulpzaam. De organisatie biedt volop kansen voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Trainingen en cursussen worden gestimuleerd en gefaciliteerd, waardoor ik mezelf continu kan blijven verbeteren. Wat zorgdesQ echt onderscheidt, is de focus op het welzijn van zowel interne medewerkers als kandidaten. Er wordt veel waarde gehecht aan een goede werk-privébalans, wat bijdraagt aan een prettige werkomgeving. Kortom, zorgdesQ is een fantastische werkgever waar ik met plezier werk en mezelf kan blijven ontwikkelen.”

Kim Hagen – Recruiter

“Na 8,5 jaar gewerkt te hebben bij een detacheerder in de ICT was het een hele stap om mijn vertrouwde werkplek gedag te zeggen en bij zorgdesQ te gaan werken. Ik heb er geen moment spijt van gehad want ik kwam terecht in een warm bad! Binnen zorgdesQ bekleed ik een uitdagende functie waarbij ik verantwoordelijk ben voor de backoffice en het aansturen van mijn collega’s op de afdeling. Naast het hebben van leuke, open, hardwerkende en gezellige collega’s ben ik ook erg blij met de mogelijkheden om me verder te ontwikkelen. Niet alleen op theoretisch vlak maar ook op persoonlijk vlak. Er is ruimte om te sparren met elkaar en het management en om eventueel een opleiding of cursus te volgen die aansluit bij je functie en ontwikkelpunten.”

Yvonne van Uden – Senior vestigingsassistente

In juni 2016 ben ik gestart bij zorgdesQ, toen was het kantoor nog gevestigd in Heesch. Inmiddels werken we al weer een aantal jaar in ons super mooie pand in Oss. Het is echt een voorrecht om in een historisch pand te mogen werken samen met fijne collega’s! Bij zorgdesQ ben ik verantwoordelijk voor de planning. Een super afwisselende functie waarin ik contacten heb met zowel opdrachtgevers als kandidaten. Elke dag wacht mij weer een mooie nieuwe uitdaging; onze kandidaten zoveel mogelijk aan het werk helpen en houden. 

Reggy Mulders – Recruiter / planner