“Mijn avontuur bij zorgdesQ begon in het begin van 2023 toen ik als vestigingsassistent op de backoffice startte om een collega te vervangen tijdens haar zwangerschapsverlof. Al snel werd duidelijk dat dit niet een tijdelijke functie zou blijven, en inmiddels is het mijn vaste bijbaan naast mijn opleiding geworden. Mijn taken zijn divers en uitdagend, wat ervoor zorgt dat geen enkele dag hetzelfde is. Ik heb veel geleerd over de backoffice-processen binnen de zorgsector en mijn vaardigheden op het gebied van communicatie zijn verbeterd. Ik ben dankbaar voor de flexibiliteit die het mogelijk maakt om mijn werk met mijn studie te combineren.”
Ilse Hock – Vestigingsassistent“In 2021 ben ik gestart bij zorgdesQ om te ondersteunen bij de planning voor de GGD tijdens de coronapandemie. Dat was een hele drukke en soms chaotische tijd maar waar heel veel fijne contacten zijn ontstaan met kandidaten die nog steeds via ons werken. Op het moment dat dit minder druk werd met de GGD-planning heb ik ondersteuning gegeven aan het commerciële team als recruiter. Ook dat was een hele afwisselende functie waarvan ik nog steeds profijt heb. Inmiddels heb ik mijn plekje gevonden als Planner op de flex Diensten waarbij ik samen met mijn collega Reggy zorg dat de losse diensten planning soepel verloopt. Het contact met de kandidaten en de opdrachtgevers is een belangrijk onderdeel van ons werk. Elke dag is het een uitdaging om de kandidaten zoveel mogelijk in te kunnen zetten op de knelpunten die uitgezet worden door onze opdrachtgevers.”
Marieken Arts – Recruiter / planner“Sinds september 2021 werk ik bij zorgdesQ als recruiter, en vanaf dag één voelde ik me welkom. De sfeer binnen het team is warm en ondersteunend, waardoor ik me meteen thuis voelde. De collega’s zijn niet alleen professioneel en gedreven, maar ook vriendelijk en behulpzaam. De organisatie biedt volop kansen voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Trainingen en cursussen worden gestimuleerd en gefaciliteerd, waardoor ik mezelf continu kan blijven verbeteren. Wat zorgdesQ echt onderscheidt, is de focus op het welzijn van zowel interne medewerkers als kandidaten. Er wordt veel waarde gehecht aan een goede werk-privébalans, wat bijdraagt aan een prettige werkomgeving. Kortom, zorgdesQ is een fantastische werkgever waar ik met plezier werk en mezelf kan blijven ontwikkelen.”
Kim Hagen – Recruiter“Na 8,5 jaar gewerkt te hebben bij een detacheerder in de ICT was het een hele stap om mijn vertrouwde werkplek gedag te zeggen en bij zorgdesQ te gaan werken. Ik heb er geen moment spijt van gehad want ik kwam terecht in een warm bad! Binnen zorgdesQ bekleed ik een uitdagende functie waarbij ik verantwoordelijk ben voor de backoffice en het aansturen van mijn collega’s op de afdeling. Naast het hebben van leuke, open, hardwerkende en gezellige collega’s ben ik ook erg blij met de mogelijkheden om me verder te ontwikkelen. Niet alleen op theoretisch vlak maar ook op persoonlijk vlak. Er is ruimte om te sparren met elkaar en het management en om eventueel een opleiding of cursus te volgen die aansluit bij je functie en ontwikkelpunten.”
Yvonne van Uden – Senior vestigingsassistenteIn juni 2016 ben ik gestart bij zorgdesQ, toen was het kantoor nog gevestigd in Heesch. Inmiddels werken we al weer een aantal jaar in ons super mooie pand in Oss. Het is echt een voorrecht om in een historisch pand te mogen werken samen met fijne collega’s! Bij zorgdesQ ben ik verantwoordelijk voor de planning. Een super afwisselende functie waarin ik contacten heb met zowel opdrachtgevers als kandidaten. Elke dag wacht mij weer een mooie nieuwe uitdaging; onze kandidaten zoveel mogelijk aan het werk helpen en houden.
Reggy Mulders – Recruiter / planner